من می نویسم

زندگی بر لبان من مهر خاموشی زد و اکنون تنها انگشتانم توان چکاندن آخرین لکه های احساس را بر حجم سفید کاغذ دارند...

من می نویسم

زندگی بر لبان من مهر خاموشی زد و اکنون تنها انگشتانم توان چکاندن آخرین لکه های احساس را بر حجم سفید کاغذ دارند...

یادداشت اول


به نام آنکه بی همتاست!

به نام آنکه در اوج تنهاییهایم تنهایم نگذاشت٬ به نام آنکه بارها دست رحمتش را بر شانه هایم حس کردم و مرا به لطفش امیدوار ساخت!

به نام خدا

 

این وبلاگ را با تمام کوچکی و سادگیش تقدیم می کنم به آنکه  عشق و محبتش در لفظ نمی گنجد٬

تقدیم به آنکه دامان لطفش همیشه پذیرای احساسم بود٬

تقدیم به اسوه عشق و ایثار٬

تقدیم به مادر!

دستانت را بوسه باران میکنم٬ چرا که تو شبهای قلبم را مهرباران کردی!

دوستت دارم٬ بزرگترین هدیه زندگی من.

 

میخواهم از این به بعد اینجا بنویسم٬ اینجا فتوبلاگ نیستم٬ اما من نقش احساس میزنم٬ شاید که رهگذری بخواند و دل تنهاییش تازه شود...

نظرات 4 + ارسال نظر
bacchus 21 اردیبهشت 1384 ساعت 11:39 ب.ظ http://mortalkombat.blogsky.com

سلام دوست عزیز به جمع وبلاگ نویسان خوش اومدی...موفق باشی...منتظر نوشته های بعدیت هستم...

دیوید سلوکی 27 مهر 1384 ساعت 12:15 ب.ظ

واقعا از وب لاگتون لذت بردم
راستش غبطه خوردم که شما به این زیبایی مینویسین

به امید موفقیت روز افزون شما

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

شیرین 31 فروردین 1392 ساعت 11:07 ق.ظ http://link118.com

سلام خوبی؟ مطالب وبلاگت رو خیلی دوست داشتم من یکی از طرفدارای پراپاقرص وبلاگت هستم . راستی این سایت رو یکی از دوستان بهم معرفی کرد که آمار وبلاگ رو رایگان زیاد می کنه . تو هم یه سری به این سایت بزن آمار وبلاگت رو زیاد کن . موفق باشی . بازم بهت سر میزنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد