من می نویسم

زندگی بر لبان من مهر خاموشی زد و اکنون تنها انگشتانم توان چکاندن آخرین لکه های احساس را بر حجم سفید کاغذ دارند...

من می نویسم

زندگی بر لبان من مهر خاموشی زد و اکنون تنها انگشتانم توان چکاندن آخرین لکه های احساس را بر حجم سفید کاغذ دارند...

شعر


تو اندوه مرا در خود گنجاندی٬ ای شعر!
غم ودرد را به دل فهمانی٬ ای شعر!

چو لب من عاجز چشمان او گشت
تو هم در وصف جانان واماندی٬ ای شعر!


                                                         عادله (بهار)
نظرات 2 + ارسال نظر



سلام
وبلاگ قشنگی داری دوست من
امید وارم همیشه موفق باشی و سربلند
ما گروه امنیتی دلتا هکینگ مهاباد هستیم محافظت از وبلاگ ها در مقابل هک نشدن و امنیت در چت رووم ها
و برخورد شدید و دفنیس کردن وبلاگ های مبتذل و رعایت نکردن قانون کپی رایت
شما میتونید با ثبت نام در سایت ما و گرفتن آکانت از هر لحاظ از شر مزاحمین خلاص شوید
برای گسترش این گروه امنیتی لطفا در وبلاگتون آدرس سایت ما رو بدین
تا ما نیز پشتیبان اول شما باشیم
با تشکر
مدیر گروه دلتا هکینگ
امیر ستاره مرگ
http://www.MahabadDeltaHacking.com

اشکان 30 خرداد 1384 ساعت 11:54 ق.ظ http://maniketanhatarinam.persianblog.com

سلام منیکه تنهاترینم آپدیت شد یادت نره (اوج تاباوری) قسمت دوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد