من می نویسم

زندگی بر لبان من مهر خاموشی زد و اکنون تنها انگشتانم توان چکاندن آخرین لکه های احساس را بر حجم سفید کاغذ دارند...

من می نویسم

زندگی بر لبان من مهر خاموشی زد و اکنون تنها انگشتانم توان چکاندن آخرین لکه های احساس را بر حجم سفید کاغذ دارند...

ستاره



می دانم که یک روز

می روم آن بالاها

توی آسمان

نقطه میشوم نورانی

برایت چشمک می زنم

شاید که دلت را ببرم....



نظرات 7 + ارسال نظر
عیسا 12 دی 1389 ساعت 06:56 ب.ظ http://www.moon-me.blogfa.com

...
ابری نباشد هوا !
.

True love never dies for it is lust that fades away
عشق واقعی هیچوقت نمی میره

Love bonds for a lifetime but lust just pushes away
این هوس است که کمتر و کمتر میشه و از بین میره

Immature love says: “I love you because I need you”
“عشق خام و ناقص میگه:”من دوست دارم چون بهت نیاز دارم

Mature love says “I need you because I love you”
“ولی عشق کامل و پخته میگه:”بهت نیاز دارم چون دوست دارم

“Fate Determines Who Comes Into Our Lives, But Heart Determines Who Stays”
“سرنوشت تعیین میکنه که چه شخصی تو زندگیت وارد بشه، اما قلب حکم می کنه که چه شخصی در قلبت بمونه

سلام عزیزم وب جالبی داری
دوس داشتی میتونی به منم سر بزنی
موفق باشی

سینا 30 دی 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://morghsahar.blogsky.com

با درود


شاید ................. شاید

سلاممممممممممممممم
دلم تنگ شده بود واسه اینجا

کانون عصر شعر و ترانه 8 اسفند 1389 ساعت 03:00 ب.ظ

نشست اسفند ماه عصر شعر و ترانه با حضور شاعران و ترانه سرایان و اجرای موسیقی به همراه نقد آثار ارائه شده و اهدای جوایز به بهترین آثار مطرح شده ، روز سه شنبه 10 اسفند ماه 1389 ساعت 4 و 30 دقیقه فرهنگسرای ارسباران

آدرس : سیدخندان - خیابان جلفا - فرهنگسرای ارسباران (هنر)

عادله 17 اسفند 1389 ساعت 03:54 ب.ظ http://amiri72.blogfa.com

دوستت دارم هم نام من.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد